ifollow

Hizmet Politikası

Hizmet Taahhüdümüz

i-Follow, müşterilerine uçtan uca saha operasyon yönetimi, dijital ikiz oluşturma ve mobil görev sistemleri konusunda bütünleşik çözümler sunar.

Hizmet Kapsamı

  • Lisans ve yazılım kullanımı
  • Teknik destek ve bakım
  • Eğitim ve danışmanlık hizmetleri
  • Raporlama ve entegrasyon çözümleri

Müşteri Destek Politikası

  • Destek taleplerine maksimum 1 iş günü içinde dönüş yapılır.
  • Öncelikli destek SLA kapsamında belirlenmiş sürelerle verilir.
  • Sistemsel sorunlarda çözüm taahhüdü 24-72 saat aralığındadır.

Garanti ve İade

  • Hizmetlerimiz, sözleşmede tanımlı süre boyunca garanti altındadır.
  • Dijital hizmetlerde iade, hizmet alınmadığına dair kanıt sunulması hâlinde değerlendirilir.
Scroll to Top